یک گام بلند دیگر به سوی رایانه کوانتومی: سنجش غیر مخرب فوتون ها میسر شد

 

این یک ماه بزرگ برای محاسبات کوانتومی است. اوایل امروز ما گزارش میکند که دانشمندان کامپیوتر کوانتومی 39 دقیقه در دمای اتاق به جای داشتن به آن سرد به نزدیک به مطلق صفر برای اولین بار ، به این معنی ما شده بودند که بسیار نزدیک به کامپیوتر مصرف کننده مضحک سرعت . در حال حاضر آن را به نور که فوتون می توان اندازه گیری ، اندازه گیری ، و دوباره اندازه گیری - بدون نیاز به جذب و در نتیجه نابود کردن آنها را . نتیجه ؟ این یک ماه بزرگ برای محاسبات کوانتومی است. توضیح بعد از پرش .

به طور معمول هنگامی که فوتون - بسته های نور مانند ممکن است به عنوان ورودی در یک کامپیوتر کوانتومی استفاده می شود - اندازه گیری ( شناسایی) ، شما باید برای انجام این کار با یک تلسکوپ یا یک برخورد دهنده ذرات . این فن آوری از بین بردن فوتون ، بنابراین شما فقط می توانید یک بار آن را تشخیص دهد. اما همانطور که درماده 5 نوامبر در علوم منتشر شده نشان داده شده است ، ما هم اکنون می توانید یک فوتون های منعکس کننده آن را خاموشهسته اتمی منطبق تشخیص دهد.

هسته اتمی منطبق یکی است که ناشی شده است ( از طریق آهن ربا و نیروی دیگری ) در دو حالت انرژی وجود داشته باشد در همان زمان است . این است که یا چرخش هر دو "بالا" و "پایین" ، و یا - در مورد تظاهرات مورد بحث در این مقاله - در دو شکل مختلف انرژی در همان زمان . به طور خلاصه و وقاحت صحبت کردن، که ضرب المثل مثل یک قطعه خاصی از میوه ها هم یک سیب و پرتقال در همان زمان است است.

هنگامی که فوتون هسته منطبق ، فوتون پستی هسته "دولت منطبق ، که می تواند تشخیص داده ، در نتیجه تشخیص وجود فوتون . فوتون منعکس می شود و رفتار تغییر می کند، اما پوسیدگی نیست. سپس می تواند دوباره و دوباره اندازه گیری می شود برای افزایش دقت، پس از رسیدن به بیشتر و بیشتر اندازه گیری های خاصی را برای فوتون .

چه همه این مفهوم را میرسانند ؟ بسیاری از چیزها، در بسیاری از علوم . در مورد محاسبات کوانتومی ، به این معنی که ما می توانیم کوانتومی " گیت های منطقی " مشابه بر اساس بیتی ، " 1 و 0 است " گیت های منطقی مورد استفاده در پردازنده های مبتنی بر سیلیکون ایجاد . به برق وصل کردن تکه ای از داده ها، برای دریافت پاسخ بر اساس مجموعه ای به صورت پویا در حال تغییر از قواعد منطق.

به جز راه، راه ، راه سریعتر. چقدر سریع تر ؟ دهها هزار نفر از زمان سریع تر، به طور کلی . اضافه کردن مطلب به یک کامپیوتر کوانتومی دمای اتاق ، و شما در نهایت می تواند یک گوشی هوشمند است که باعث می شود سریع ترین گوشی های هوشمند مدرن مانند یک لوح سنگی و تمرین است.

شارژ مستقیم همراه اول



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 1 فروردين 1393برچسب:, | 21:16 | نویسنده : مهدی |
مترجم سایت